AT&T قیمت پهنای باند را افزایش می‌دهد


با آغاز ماه آینده میلادی، عمومی‌ترین سرویس‌های پهنای باند اینترنت AT&T در بسیاری از ایالات‌ آمریکا که این شرکت فعال است، با افزایش قیمت مواجه خواهد شد.

به گزارش سرویس بین‌الملل سیتنا، به گفته سخنگوی شرکت AT&T، افزایش ماهیانه 5 دلار در همه جا اجرا خواهد شد، مگر ایالت‌هایی که از BellSouth درخواست خرید کلی کرده‌اند.
مایکل کوو، سخنگوی AT&T، اظهار داشت: این مسأله مشتریانی که 3 رده کم سرعت‌ترین پهنای باند شرکت را ( از768 کیلو بایت در ثانیه تا 3 مگابایت در ثانیه) در اختیار دارند، تحت تاثیر قرار می‌دهد.
معمولی‌ترین سرویس پهنای باندی که AT&T در میان 14.2 میلیون مشتری خود عرضه می کند 1.5 مگابایت در ثانیه است.
کوو، بیان کرد: برای مشتریان جدید که پایین‌ترین پهنای باند را درخواست می‌کنند، این افزایش قیمت تاثیر چندانی ندارد. مشتریانی که با شرایط بسته‌های مخصوص تبلیغاتی درخواست سرویس کرده‌اند، هم حداقل تا پایان مدت قراردادشان از این افزایش قیمت متاثر نخواهند شد.
کوو، همچنین گفت: افزایش قیمت از ماه مارس اجرا می‌شود و یک هفته قبل از آن از طریق نامه الکترونیکی یا صورت‌حساب‌ها به اطلاع مشتریان خواهد رسید.
وی، افزود: شرکت AT&T تصمیم گرفته با پیگیری درخواست افزایش سرعت سرویس‌های اینترنتی " برای بازتاب بهتر ارزش سرویس‌های پهنای باند خود " قیمت‌ها را برای برخی از مشتریانش افزایش دهد.
این افزایش قیمت کمتر از یک ماه پس از ضرر مالی سرمایه‌گذاران AT&T به وقوع می‌پبوندد، یعنی درست زمانی که رندال استفنسن رئیس هیات‌مدیره و مدیر اجرایی این شرکت در کنفرانسی اعلام کرد به دلیل قطع ارتباطات ناشی از عدم پرداخت، ضعف‌هایی در ارائه خدمت به مصرف‌کنندگان پهنای باند و تلفن‌های بی‌سیم دیده می‌شود، حوزه‌ای که متاثر از مشکلات بازار داخلی است.
گفتنی است، در دو روز گذشته سهام AT&T با 12 سنت کاهش به 38.16 دلار رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد