دیر، اما لازم

images/20080129/meli.jpg
 
:از ساعت 15 امروز برای دومین بار، تیم های ملی فوتبال ایران و کاستاریکا در ورزشگاه آزادی تهران روبه روی یکدیگر قرار می گیرند.
کاستاریکایی ها بامداد دیروز به سرپرستی رئیس فدراسیون فوتبال کشورشان وارد تهران شدند و به هتل لاله رفتند تا بعد از انجام تمرینی سبک ، برای بازی امروز که در ورزشگاه بدون تماشاگر برگزار می شود، مهیا شوند.دیروز تیم ملی با حضور 24بازیکن در 2نوبت صبح و عصر زیرنظر منصور ابراهیم زاده ، نناد نیکولیچ ، کریم بوستانی ، افشین پیروانی و مارکار آقاجانیان تمرین کرد. از جمع 28بازیکن دعوت شده ، مهدی مهدوی کیا و آندرانیک تیموریان به دلیل حضور در تمرین های باشگاهی و مهدی واعظی نیز به دلیل آسیب دیدگی نتوانستند در خدمت تیم ملی باشند. باشگاه الامارات هم در اعزام مهدی رجب زاده همکاری لازم را نداشت و این بازیکن تا دیشب به اردو نرسید.
علی سامره و مسعود شجاعی نیز همراه دیگر ملی پوشان از دیروز کار را آغاز کردند.
در تمرین های دیروز که به منظور ایجاد حداقل هماهنگی در تیم برگزار شد مدافعان زیرنظر پیروانی و هافبک ها و مهاجمان با نظارت نیکولیچ و آقاجانیان کار کردند.

مسابقه ای برای آزمایش بازیکنان

منصور ابراهیم زاده امروز به عنوان سرمربی موقت ، تیم ملی را هدایت خواهد کرد. او درمورد رویکردش به این بازی گفت ، در این بازی قصد داریم چندین بازیکن را ارزیابی کنیم. بر همین اساس ، 23بازیکن برای بازی امروز معرفی می شوند و تیم ما 6تعویض انجام خواهد داد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد