ورمزیار:اختلاف آتیلا و الهامی دروغ است

خبرگزاری فوتبال ایران- مربی استقلال با اشاره به پیروزی باارزش این تیم مقابل استقلال اهواز گفت: گرفتن 3 امتیاز سخت بود ولی از حریف برتر بودیم و استحقاق این برد را داشتیم.

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران با بیان این مطلب اظهار داشت: به این 3 امتیاز احتیاج داشتیم تا به رده‌های بالای جدول نزدیک شویم و همه ببینند که استقلال نسبت به نیم‌فصل اول تغییرات مثبتی کرده است. البته شرایط زمین چمن چندان خوب نبود و این باعث شد تا استقلال واقعی را نبینیم چون تیم ما روی زمین بازی می‌کند و بازی هوایی در دستور کار ما نیست.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا استقلال شانس قهرمانی دارد، گفت: این درست که شانس پرسپولیس بیشتر است ولی در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. مطمئن باشید پرسپولیس در آینده امتیاز از دست خواهد داد و مهم این است که ما حداکثر امتیازات را بگیریم تا به صدر جدول نزدیک شویم.
ورمزیار در خصوص شایعه اختلاف ساکت الهامی و آتیلا حجازی گفت: این موضوع دروغ است و باشگاه در حال پیگیری است تا مشخص شود که چه کسی این خبر کذب را داده است. آتیلا در رده امیدهای تهران مربیگری می‌کند و به دلیل اینکه تیمش بازی داشت، به اهواز نیامد.
مربی استقلال در خصوص غیبت ناصر حجازی در اهواز گفت: نیامدن ناصرخان، دلیل خاصی نداشت. او فقط به دلیل سرماخوردگی در کنار تیم نبود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد