50 درصد از پیش قراردادم را برای قهرمانی می دهم

علیرضا مرزبان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: صلاح کادر فنی این بود که از روی سکوها بازی دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت را آنالیز کنم و به سرمربی تیم انتقال دهم. این کار نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا توسط مربیان انجام می‌شود.
وی ادامه داد: در مواقعی لازم بود که تغییر سیستم دهیم. من نیز این مطلب را از طریق تلفن همراه به قطبی و استیلی اطلاع دادم که خوشبختانه انجام شد.
مرزبان که چندی پیش از سوی قطبی اخراج شده بود، تاکید کرد: با سرمربی تیم فقط مشکل تاکتیکی داشتم. از کسر 25 درصد قراردادم به حکم کمیته انضباطی باشگاه نیز ناراحت نیستم و با قدرت می‌گویم برای موفقیت و سربلندی پرسپولیس اگر لازم باشد 50 درصد از قراردادم را تقدیم می‌کنم.
وی تصریح کرد: در پرسپولیس یک مربی بدنساز هستم و تا آنجا که بتوانم سعی می‌کنم مشکلات بازیکنان را چه تاکتیکی و چه بدنی حل کنم. اگر لازم باشد هم پس از صحبت با کاشانی و قطبی به نیمکت بازمی گردم، هرچند حضور یک مربی روی سکوها لازم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد