دومین کنفرانس تخصصی حفاظت و کنترل سیستم‌های قدرت آغاز شد

تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪
دومین کنفرانس تخصصی حفاظت و کنترل سیستم‌های قدرت با حضور مقامات دولتی، صنعتی و دانشگاهی در دانشکده برق دانشگاه امیرکبیر آغاز شد.

به گزارش ایرنا دکتر "سید حسین حسینیان"، دبیر برگزاری این کنفرانس گفت امروزه گستره "حفاظت و کنترل"، فقط به مقوله تولید و انتقال صنعت برق مربوط نیست و ابعاد وسیعتری را در بر می‌گیرد.

به گفته وی استفاده از تکنیکهای دیجیتال و رله‌های عددی، مشکلات حفاظتی در بازار برق، مانیتورینگ، تولید پراکنده و اثرات آنها در حفاظت، مسایل انرژیهای نو، کیفیت توان و تاثیر آن بر حفاظت سیستمهای انرژی، نمونه‌های است که می‌توان در چارچوب "حفاظت و کنترل" به آنها پرداخت.

وی هدف از برگزاری این کنفرانس را بررسی و ارائه این موضوعات، آشنایی متخصصان صنعت با موضوعات جدید، بهبود شبکه قدرت، ارتقاء استانداردهای حفاظت و به اشتراک گذاشتن تجربیات علمی و عملی متخصصان و محققین توصیف کرد.

حسینیان، دریافت ‪ ۱۱۰‬مقاله و خلاصه مقاله در زمینه تخصصی حفاظت را نشان‌دهنده علاقمندی استادان و محققین این صنعت به این کنفرانس دانست.

وی تصریح کرد، ارزیابی علمی مقالات با تعیین ‪ ۴‬یا ‪ ۵‬داور برای هر مقاله صورت پذیرفته که از میان آنها ‪ ۳۲‬مقاله به دلیل محدودیت زمانی جهت ارائه پذیرش شده است.

دبیر این کنفرانس افزود در حاشیه این کنفرانس دو روزه ‪ ۴‬کارگاه آموزشی و یک میزگرد تخصصی نیز برگزار می‌شود.

دومین کنفرانس تخصصی حفاظت و کنترل سیستم‌های قدرت توسط قطب علمی قدرت انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه تهران دوم و سوم بهمن ماه در دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد