مراسم گرامیداشت سالگرد درگذشت

رشت؛ خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪.

رییس هیات وزنه‌برداری استان گیلان گفت: مراسم گرامیداشت هجدهمین سالگرد درگذشت مرحوم "محمود نامجو" چهارم بهمن در رشت برگزار می‌شود.

"غلامعلی والامنش" روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با مسوولان تربیت بدنی گیلان، این مراسم در مسجد امام علی(ع) اداره کل تربیت بدنی گیلان در رشت برگزار می‌شود.

وی گفت : هر ساله مراسم سالگرد درگذشت "محمود نامجو" ‪ ۲۹‬دی ماه و در کنار تندیس وی واقع در بیرون ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌شد.

وی اضافه کرد: به علت بارش برف اخیر در شهرستان رشت و مقارن بودن روز درگذشت مرحوم "نامجو" با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، این مراسم با چند روز تاخیر برگزار می‌شود.

وی گفت: پس از پایان مراسم سالگرد درگذشت مرحوم "محمود نامجو" در مسجد امام علی(ع)، تندیس آن مرحوم که در بیرون ورزشگاه شهید عضدی قرار دارد گلباران می‌شود.

مرحوم "محمود نامجو " در سال ‪ ۱۲۹۷‬در محله استادسرای شهرستان رشت متولد شد و در دی ماه سال ‪ ۱۳۶۸‬به دلیل بیماری در یکی از بیمارستانهای تهران درگذشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرحوم " محمود نامجو " در دوران ورزشی خود، افتخارات بی‌شماری را برای ایران به ارمغان آورد که می‌توان به‌کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز رقابتهای المپیک ، چهار مدال طلا، یک نقره و یک برنز رقابتهای جهانی ، یک مدال طلا و دو نقره رقابتهای آسیایی و یک مدال طلای رقابتهای بین‌المللی اشاره کرد.ک/‪۳‬
‪/۱۵۵۲/۷۲۸۵/۵۰۶‬

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد