هشت مربی مطرح برای هدایت تیم ملی فوتبال

:دیروز صبح ، گروه کارشناسی فدراسیون فوتبال در پایان نشست خود، 8 مربی خارجی را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی در فهرست نهایی کاندیداها قرار دادند.
این گروه با تشخیص رئیس فدراسیون فوتبال ، متشکل از دبیر فدراسیون فوتبال ، 3 نفر از اعضای هیات رئیسه و مسوولان کمیته های بین الملل ، آموزش و جوانان فدراسیون فوتبال است.
علی کفاشیان در گفتگو با «جام جم» درباره نشست دیروز گفت: با انتخاب 8 مربی واجد شرایط، کار بررسی کارنامه و شرایط این مربیان از سوی گروه کارشناسی انجام می شود تا در نهایت اسامی 2 یا 3 گزینه برتر برای انجام رایزنی های نهایی و عقد قرارداد در اختیار کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال قرار بگیرد.
ظاهرا قرار نیست اسامی این 8 مربی در اختیار رسانه ها قرار بگیرد؛ اما به ادعای یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ، آنها از نامداران عرصه مربیگری دنیا هستند! خارج شدن نام آرتور جورج پرتغالی از فهرست نامزدهای مربیگری تیم ملی ، تنها خبری بود که از نشست دیروز گروه کارشناسی فدراسیون فوتبال به بیرون درز کرد.
تلاش مسوولان فدراسیون فوتبال بر این است که ظرف 10 روز آینده و تا قبل از روز هشتم بهمن که دور جدید تمرینات تیم ملی آغاز می شود، سرمربی خارجی مشخص و معرفی شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد