تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شد

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران

تیم فوتبال پرسپولیس تهران صبح روز چهارشنبه در حضور بیش از 50 نفر هوادار در ورزشگاه شهید درفشی‌فر تمرین کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ابتدای این تمرین که از ساعت 11 شروع شد، بازیکنان پس از شنیدن صحبت‌های قطبی شروع به دویدن و گرم کردن کنار زمین پرداختند و پس از مدتی حرکت با توپ و روپایی را در دستور کار خود داشتند.

در ادامه بازیکنان به دستور استیلی حرکات کششی و نرمش‌های بدنی را تمرین کردند. در این حین دروازه‌بان‌های تیم زیرنظر سعید عزیزیان تمرینات اختصاصی خود را انجام می‌دادند. در ادامه بازیکنان به دستور قطبی به صورت دسته جمعی پاس‌های مورب سریع در حال حرکت را تمرین کردند که قطبی مدام بر سرعت بیشتر پاس‌دهی بازیکنان تاکید داشت.

سپس بازیکنان به دو گروه اصلی و نفرات ذخیره تقسیم شدند که ذخیره‌ها که بازیکنان خارجی جدیدالورود پرسپولیس هم در میان آنها بودند، زیر نظر استیلی به دو گروه تقسیم و مشغول فوتبال گل کوچک شدند. اصلی‌ها نیز زیرنظر قطبی با کاورهای مختلف به صورت دو تیم جداگانه شوت به سمت دروازه‌ را با دروازه‌بانی گلرهای تیم تمرین می‌کردند که این تمرین تا مدت زیادی طول کشید و پس از آن قطبی با جمع کردن همه‌ی بازیکنان و ارایه‌ی دستورات تمرینی به ‌آنها نوع تمرین اصلی‌ها را با نفرات ذخیره جابه‌جا کرد که این حالت تا پایان تمرین ادامه داشت و در آخر بازیکنان با دویدن کنار زمین و انجام حرکات کششی تمرین امروز را در ساعت 12 و 45 دقیقه به پایان بردند.

به گزارش ایسنا،‌ هافمن بازیکن کامرونی، دیوید بارتاس بازیکن لهساتی و جورج آراندا بازیکن پاراگوئه‌ای پرسپولیس در تمرینات امروز سرخ‌پوشان حضور داشتند و الونگ الونگ نیز تنها غایب تیم بود.

قطبی، استیلی و مرزبان به همراه احمدی تا ساعتی پس از اتمام تمرین و خروج بازیکنان از مجموعه مشغول صحبت‌های خصوصی در زمین بازی بودند که پس از اتمام صحبت‌هایشان هیچ کدام حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد