کفاشیان

تهران خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۶/۱۰/۲۵‬

رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد: یک تیم کاری را برای انتخاب و گزینش سرمربی خارجی برای تیم ملی فوتبال ایران تشکیل می‌دهیم .

"علی کفاشیان" روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: در این گروه افراد مختلفی از جمله رییس کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال و صاحب نظران حضور دارند.

وی افزود: این افراد با گزینش و انتخاب مربیان مختلف خارجی و بررسی عملکرد آنان بهترین فرد را برمی‌گزینند.

وی اظهارداشت: پس از انتخاب مربی خارجی برای تیم ملی ، اولویت کاری فدراسیون تشکیل کمیته تیم‌های ملی است.

"بر اساس ماده ‪ ۵۵‬اساسنامه فدراسیون فوتبال تمامی فعالیت‌های مربوط (برنامه‌ریزی، تنظیم تقویم سالیانه و پیشنهاد مدیر و سرمربی تیم‌های ملی) به فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و بانوان و در رده‌های‌سنی مختلف و نظارت برعملکرد تیم‌های ملی تحت نظر این کمیته است، این کمیته شامل یک رییس، یک نایب رییس و یا عضویت روسای کمیته‌های فنی و توسعه، بانوان، جوانان، فوتسال و فوتبال ساحلی و مدیر تیم‌های ملی تشکیل می‌شود."
کفاشیان بیان داشت: سعی می‌کنیم در این کمیته از افراد صاحب نظر در رشته فوتبال سود ببریم تا آنها بتوانند بر عملکرد تیم‌های ملی نظارت کنند.

رییس فدراسیون فوتبال در خصوص "منصور ابراهیم زاده" مربی تیم ملی نیز گفت: مقرر شده که افرادی را برای تقویت کادر فنی تیم ملی در نظر بگیریم.

به گفته وی، این افراد به زودی به جمع کادرفنی تیم ملی اضافه می‌شوند.

وی همچنین در خصوص دیدار با تیم ملی سوریه در رقابتهای مقدماتی جام جهانی ‪ ۲۰۱۰‬آفریقای جنوبی تاکید کرد: اعضای فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را برای آماده کردن تیم ملی برای حضور در این دیدار انجام می‌دهند.

"تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی خود در رقابتهای مقدماتی جام جهانی ‪ ۲۰۱۰‬آفریقای جنوبی روز ‪ ۱۷‬بهمن ماه سال جاری به مصاف سوریه می‌رود."


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد